چاپ
مقاله عضو هیئت علمی شعبه ارومیه
مقاله خانم دکتر معصومه
زیبارزانی عضو هیأت علمی شعبه ارومیه با عنوان
Customer satisfaction with Restaurants
Service Quality during COVID-19 outbreak: A two-stage methodology
طی همکاری مشترک با همکاران بین المللی در نشریه معتبر Technology in Society انتشارات ( Elsevier) در اردیبهشت 1401 منتشر شد. این نشریه در لیست ده نشریه برتر
گروه خود قرار دارد. مطابق گزارش پایگاه JCR،
نشریه مذکور دارای ضریب تأثیر 192/4 است و مطابق گزارش JCR و Scimago در میان چارک کیفی اول (Q1) قرار دارد.
در این مقاله رویکرد
نوینی بر مبنای دادهکاوی و یادگیری ماشین برای ارزیابی رضایت مشتریان و تحلیل
بازخورد متنی کاربران درباره خدمات دریافت شده پیشنهاد شده است.
لینک (doi) مقاله
https://doi.org/10.1016/j.techsoc.2022.101977
|